De schijf van vijf
Naast informatie over de ontwikkelingspiek van het jonge kind, biedt de campagne vijf praktische en essentiële tips ter ondersteuning van deze ontwikkeling. Onderdeel van de campagne is de BabystAPP, een app die helpt van dagelijkse bezigheden leermomenten te maken. De Baby Wijzer maakt Nederland bewust van het belang van de ontwikkelingsperiode van kinderen tussen de nul tot vier jaar en helpt ouders en verzorgers op een speelse manier te investeren in de latere ontwikkeling van kinderen.
Stichting de Nationale DenkTank wil met concrete oplossingen maatschappelijke impact realiseren. Dat doet de stichting door elk jaar met twintig jonge academici vanuit totaal verschillende studieachtergronden een maatschappelijk probleem te lijf te gaan. De campagne Baby Wijzer is een van de ideeen uit het eindrapport ‘Leer Wijzer’dat op 7 december is gepresenteerd. De stichting is nu op zoek naar producenten en verkopers van producten voor jonge kinderen, landelijke oudercommissies en andere partijen die de Baby Wijzer landelijk op de kaart willen zetten.
Lees meer op: http://www.vakbladvroeg.nl/nieuws/artikel/1336/
(Uit: Vakblad vroeg digitale nieuwsbrief 08-12-2015)
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!